maandag 9 juli 2018

Week27

Maandag blogdag.
Dinsdag, een workshop laiseren gevolgd, zal me zeker wat brengen.
Vraagt nog wel wat tijd om uit te zoeken wanneer het goed is voor mijn drukwerk.
Donderdag, naar de lezing geweest in de Pont gevangen licht. Was interessant. Wat een verzameling
een jaar lang elke week een fles zeewater. En zo heel veel meer verzamelingen.
Loek Grootjans is een goede verteller en heeft veel ruimte omdat alles op te slaan.
Zaterdag naar het GA den Bosch om een oude plaat zink te snijden.
Handmatig is dat haast niet meer te doen voor mij. Daar is het in een tel gebeurd, thuis heb ik nogal wat tijd en kracht nodig. Thuisgekomen heb ik de plaat verder behandeld met
was en gezuurd. Flink diep op sommige plaatsen er door heen. Leuk leuk leuk.
De afbeelding gaat aansluiten bij mijn thema rondjes dotjes stippen cirkels en kruimels.
Het is zink van een oude dakgoot dus niet echt glad. Past ook weer bij de imperfectie.
Ondertussen lees ik ook nog een boek, de laatste concubine. Van Lesley Downer.
Er komt van alles langs zoals de vrouwen taal het nishu en wabi sabi.
Zo komt het telkens weer op mijn pad.
Geëtste plaat. Blij mee.
Tot een volgende.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten