maandag 8 oktober 2018

Week 41

maadag 8 oktober,

Werk terug uit Leeuwarden, de expo is goed bezocht.
Veel mensen hebben totaal geen idee wat grafiek is, en vinden het fijn als ze wat uitleg
krijgen over hoe en wat.
Deze week een workshop Japans houtblok snijden en drukken op Chinees papier.
Resultaat heb ik nog niet om te laten zien.
Er moet nog wat aan gewerkt worden. Aan de plankjes en aan de kleur combi's
Tot zover ben ik nog niet te vreden. Komt goed.
De ruimtes voor de komende expo gaan bekijken, bij Van der Valk.
Het zijn mooie ruimtes en mijn werk zal goed uitkomen. Ik zal nog wel wat moeten doen.
Later meer over de plaats van de expo en het hoe en wat.
Graag wilde ik wat met plexiglas, het werk is klaar maar hoe te presenteren.
Dat heb ik nog niet concreet.
Zaterdagochtend vroeg op de fiets, nevelig, wat mooi is dat.
Tot een volgende.

Steeksels van houtsnijden.

Ochtendnevel, prachtig.
Groet Addy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten