dinsdag 19 juni 2018

Week25

geen maandag maar dinsdag, even wat andere bezigheden gisteren.

Het was een variabele week.
Naar de tandarts die mijn tand repareerde na de val van enkele weken terug.
Dat is heel netjes gedaan en naar alle waarschijnlijkheid gaat hij niet verkleuren.
Gelukkig, want het was een behoorlijke smak die ik maakte.
Woensdagavond was het Druksavond, deze keer niet zo druk 10 bezoekers 4 hebben er wat
afgedrukt. Toch altijd een bijzondere avond
Donderdag is de sjaal die ik bedrukt heb met veertjes opgehaald. De veertjes zijn uit
lino gesneden, 10 verschillende en 65 in totaal op de sjaal.
Dit was de laatste opdracht die voort vloeide uit de stockverkoop eerder.
Nu begonnen met de werken voor het culturele jaar.
Vrijdag een bruiloft. Tussendoor ook nog
een aantal oude werken tot pulp gemaakt en papier geschept.
De zelf gemaakte schepramen lagen al zo lang op mij te wachten. Het moest er maar eens van komen.
Het is heel goed gelukt, lekker dun papier geworden.
Ik weet niet waarom ik het alsmaar uitstelde. Het was zeker 15 jaar geleden dat ik er wat mee
heb gedaan. En het is zo makkelijk😉 die herinnering was me niet bijgebleven.
Tot een volgende.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten