maandag 19 februari 2018

Maandag 19 februari

week 8

Vorige week atelier bezoek gehad, was een fijn bezoek.
Altijd leuk je werk te laten zien, maar ook moeilijk een keus te maken, wat laat ik zien.
Er is best wel wat werk om een tentoonstelling te vullen. Niet alles is thuis en alles kan ook zeker niet getoond worden. Het is te klein of past niet bij elkaar of noem maar op.
Mijn stijl is door de jaren heen niet veranderd, wel het kleur gebruik.
Na een ernstige ziekte knalt mijn werk van het doek, het subtielere is weg.
Is niet erg, ik geniet er vooral van.
Ik heb zeker wel honderd werkjes van 10x10 cm. die vind ik zeer de moeite.
Ze zijn zowel beschilderd als gedrukt.

Gisteren zijn we naar een high tea super de lux, geweest. Mijn maatje had die gewonnen bij Robèrt als Valentijn cadeautje. Het was leuk lekker mooi gezellig en bijzonder.
                                                                               

Geen opmerkingen:

Een reactie posten