maandag 22 januari 2018

Week 4

Alweer de vierde van dit jaar.
De week was weer overvol.
Met vriendin even in het dorp geeest, altijd gezellig, een leuk vest gekocht.
Donderdag was er een fikse storm over het hele land. Veel schade en helaas twee doden.
Daken van huizen vrachtwagens gekanteld bomen ontworteld.
Het atelier wat opgeruimd omdat er een gast kwam, dan is dat telkens weer best wat werk.
Maar goed ook, weer fijn dan heb ik weer de ruimte.
Deze week dus weinig afgedrukt en ook niets aan de etsplaten gedaan.
Wel veel voorwerk aan de non toxic platen, plastics en kartons.
Een gezellig etentje in een veganistisch restaurant. Super knap hoe dit draaiende wordt 
gehouden. Er is een budget van 70€ daar moet van gekookt worden voor 40 mensen.
Alles door vrijwilligers. De gasten betalen 4 € pp. Zij komen daar mee uit en maken ook 
nog winst wat vervolgens weer naar een goed doel gaat. Petje af.
Ik was aanwezig bij een ledenbijeenkomst van de VOG. Je mocht werk laten zien en er wat van vertellen, dat was nog best moeilijk. Ik had een fijne middag.
Voor een nachtje ook nog een logé.

Het EKWC bezocht daar zag ik deze keramische handschoenen. Ik heb een tic voor handschoenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten